Nei, nå er jeg lei!!

De siste ukene jeg har vert igjennom en type utredning på Haukeland, det går på kjevesmerter og ansiktsmerter. Der skulle jeg innom smerteklinikken (fysioterapeut, lege og psykolog), en bittfysiolog og en kjevekirurg. Jeg har gått til kjevekirurgen og bittfysiologen fast i to år nå, der de har sendt meg frem og tilbake til hverandre fordi ingen vet hva de skal gjøre. Jeg har helt jævlige smerter i kjeven døgnet rundt. Når man har så mye smerter og det ligger i kjeven så sier det seg vel selv att det er vanskelig å få i seg mye mat til tider, eller? ville nå i gjettet att legene og spesialistene var klar over det.. Men nei da, når jeg tar det opp med de, da finner de ut att jeg sikkert har spiseforstyrrelser?! Jeg har ALDRI hatt noe problemer med mat eller kropp, bortsett fra nå når jeg tar mye og sterke smertestillende og i tillegg har mye smerter, da sliter jeg med å spise til tider. Jeg spiser hver dag, 4-5 måltider om dagen og ikke minst små spiser mellom måltider, men har gått ned i vekt for det om. Det kalles bivirkninger… og hvorfor legene ikke kan forstå det, kan ikke jeg forstå…

 

Hvorfor skal det alltid være slik att når legene ikke vet hva de skal gjøre, eller hvordan de skal behandle meg, så må de finne på nye diagnoser ?! Det er helt sinnsykt og jeg vet ikke helt hva jeg skal svare eller si. Men det er ikke første gangen jeg har blitt behandlet dårlig på Haukeland sykehus. Jeg skal sende inn en klage, for jeg er absolutt ikke fornøyd meg å bli behandlet dårlig. Ingen jeg har kontaktet på Haukeland har trodd på meg når jeg har kontaktet de for å forklare hvor mye smerter jeg har, og ikke får jeg hjelp heller.

 

Midt i denne utredelsen reiste jeg til Oslo og til Ullevål sykehus, til kjevespesialister der. Jeg fikk tatt CT og røntgenbilder og det viser seg att haukeland enten ikke har fortalt meg alt eller så har de ikke funnet ut av det selv. Men de fant store slitasjeskader på kjeveleddet som kan forklare de sterke smertene. ENDELIG er det noen som forstår. ENDELIG kan jeg få hjelp!! Jeg gleder meg til å komme tilbake å få enda mer hjelp! det er helt fantastisk att etter to år med jævlige smerter og ingen som gjør noe, kan jeg endelig få hjelp! JEG ER SÅ FANTASTISK GLAD!

 

Jeg gleder meg til fremtiden, endelig ser den lys ut!

 

En liten selfie må til
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg