Hvorfor er det så vanskelig?

Hvorfor er det så vanskelig å innrømme hva man har gjort? Hvorfor er det så vanskelig å stå opp for det man har gjort eller sagt? Hvorfor er det så innmari lett å finne på mange små unnskyldninger isteden for å innrømme det?

Det gjør meg ganske sint att det skal være så enkelt å finne på unnskyldninger uansett hvor alvorlig det man har gjort eller sagt er. Unnskyldninger som “Jeg er bare en mann” eller “Jeg er en enkel person”. Hva har det med saken å gjøre? Hvorfor ikke bare innrømme “Ja jeg gjorde det, og jeg står for det jeg gjorde” eller “Ja jeg gjorde det, og jeg mente det ikke, det var feil av meg”.

Så enkelt er det! Stå for det du gjør, uansett. Det er du som har gjort det, og det er det ingen som kan endre.

Jeg skjønner att det kan være vanskelig, men det beste man kan gjøre for seg selv eller andre er å være ærlig! Ærlighet varer lengst!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg