Det forbaskede søtsuget

Er det bare jeg som sliter med søtsug? Jeg har det hele tiden, og gjør ikke annet enn å rote i skapene etter litt sjokolade.. Er så irriterende! Jeg spiser regelmessig hver 4.de time, og spiser meg mett, så skjønner liksom ikke helt hvor det kommer fra.. Er en så irriterende følelse å gå rundt å føle att du trenger noe å knaske på hele dagen. Ender som oftest opp med å bite negler eller noe, som jeg egentlig har sluttet med, og det å ta noe frukt eller lignende hjelper ikke da jeg fortsatt er snopesyk etter å ha spist dette..

Er ikke bare snopesyk men har hele tiden den følelsen av at jeg må tygge på noe… Skjønner ikke helt hvorfor, selv om jeg er mett.. 

Er det noen som har opplevd det samme? Og hvordan klarte dere å komme ut av det? DESPERAT!

 

4 kommentarer
    1. Den 1 januar i år sluttet jeg helt med sukker bare sånn over natta. Det holdt i 6 uker. da skjedde det noe som fikk meg til å trøstespise og siden har jeg ikke klart å holde meg unna sukker. Men det var lett mens det sto på. Å gå tilbake er derimot vanskeligere.Håper du blir kvitt søtsuget ditt en vakker dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg