Ut på tur!

I dag har jeg faktisk klart å gå på tur, og det er helt fantastisk deilig! Den følelsen av å bruke hele kroppen, gå i skog og mark, uten ett eneste menneske i siktet. Fantastisk! Det eneste jeg ikke liker med å gå på tur i skogen er alle edderokoppene.. Så jeg måtte til slutt finne meg en pinne som jeg kunne fekte med foran meg så jeg skulle slippe å ende opp med tusen eddier over hele meg.. Jeg HATER edderkopper og får helt panikk når jeg ser en. Så det var en tøff tur.. Men jeg overvant til slutt frykten og klarte å komme meg hjem, og nyte turen. 

 

Det er faktisk ett helt år siden jeg sist klarte å gå på tur. Jeg har hatt ett jævlig år, men det har nok gjort meg sterkere, og ikke minst klokere. Men jeg klarte faktisk en tur på 1,5 timer, og er KJEMPE fornøyd med det! Men jeg må være forsiktig så jeg ikke presser meg for mye, slik att jeg går helt i kjelleren. Men jeg har veldig lyst til å begynne å trene igjen, så om noen har noen forslag om noen lette treningsøkter som ikke setter kroppen helt ut av spill, så vær så snill å gi meg en lyd!

 

Høsten er definitivt favoritt årstiden min! 

Jeg bare elsker høstfarger

 

2 kommentarer
    1. Hei! Hvor er dette? Jeg bor ved Sandvika i børum. Har googlet Sandvika og det er visst 6 steder i norge med det stedsnavnet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg