Borte bra, men hjemme best?

Endelig hjemme og tilbake til hverdagen, og ikke minst ordentlig internett! 

Jeg har hatt tre fantastiske uker i Colorado, og er klar for å starte opp eget firma her hjemme. Oppholdet og undervisningen har vert over all forventning og jeg føler virkelig att jeg har funnet hva jeg skal drive med for resten av livet! Det blir superspennende å se om vi kan få det til her hjemme, og nå gjenstår bare det aller viktigste! Nemlig å bygge opp en rundpaddock, det er der alt skal foregå, og ikke minst få tak i en hest til. Det viser seg å være litt vanskeligere enn jeg trodde da det er bare 25 – 20% av hestene i verden som kan brukes til dette. Så dette kommer til å bli en spennende reise fremover! Jeg gleder meg så mye til å sitte i gang med planene vi har laget, og ikke minst komme i gang med behandlinger. Jeg er helt sikker på at dette kommer til å hjelpe mange mennesker, så jeg satser på at vi får komme i gang så fort som overhodet mulig. 

 

Ellers så tenkte jeg at jeg skulle dele noen bilder fra de desidert beste ukene i mitt liv! 

 

 

 

 

Har mange flere bilder, men må ta meg tid til å se gjennom de og sortere litt, hehe! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg