Colorado, du er vakker!

Hei!

Vi landet med fly sent i går kveld, og skulle finne bilen før vi skulle kjøre en time ut på landet og kunne endelig sove! Jeg er ikke noe flink til å sove på 
“offentlige” plasser, og fikk ikke sove på flyet i det hele tatt.. I tillegg var det veldig mørkt når vi fant frem til bilen, og skulle kjøre. Det er ikke lett å finne frem i mørket! Men vi klarte det, og kunne endelig få litt etterlengtet søvn. Vi var fremme ca kl 23.00, lokal tid. 

 

Vi våknet tidlig neste morgen, og var veldig klar for å utforske Ranchen som vi bor på! Vi møtte på Terry som skal undervise oss de neste tre ukene, og vi begynte så smått med en innføring i HBM. Det er fantastisk spennende, og jeg gleder meg til å lære mye mer! 

 

 

Slik ser det ut i fra deler av ranchen. 

 

Vi har også rukket å gå en liten tur opp i skogen rett bak ranchen, og det er nydelig. Litt tungt å gå da vi er mange høydemeter over havet. 

Nydelig utsikt!

 

Vi har bare vert her i under ett døgn, men jeg føler jeg har opplevd kjempe mye allerede! Gleder meg til å oppleve mange nye plasser i ukene som kommer!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg