Dette blir spennende

Heeei!

Om en mnd reiser jeg til Colorado!
Der skal jeg på kurs sammen med mamma, og vi har store ambisjoner om at dette kan bli suksess her hjemme i Norge! 

 

Det blir en type utdanning, og den varer i ca tre uker. Det er en type “terapiridning” som hjelper på lese/skrive vansker, PTSD, det er noen med autisme, MS og lignende sykdommer som har hatt store endringer etter de har vert igjennom dette forløpet. Det skal endre på kjemien i hjernen(?) visst jeg har forstått det rett.. Jeg skal skrive litt mer om det når jeg er der nede, og har fått en litt bedre forståelse om hvordan dette påvirker kroppen og hvorfor! visst det er noen som vi lese litt om dette så er det bare å søke etter “Horseback Miracles” på google! 

 

Vi har fått “pensum” i posten, og der står alt på engelsk, så er ikke så veldig lett å forstå alt da det er mange faguttrykk og en del uttrykk som jeg ikke er kjent med. Men jeg tenker att det blir nok litt lettere når jeg får alt forklart når vi er der nede. 

 

Jeg vil veldig gjerne fortelle mer om dette, og visst det er noen som har spørsmål eller som vil vite mer, så kommer jeg til å oppdatere mens vi er der. Så vet jeg jo også mer om prosessen. 

 

Jeg er ikke vant til å fly så mye, så om noen har noen gode tips om hva man bør ha på seg under flyreisen? og hva som er lurt å ha med seg i håndbagasjen? 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg