Jeg har fått jobb!

Hei! 

I går var jeg på lagunen å hadde en demo på jobben, slik at jeg kunne se om dette var noe jeg kunne tenke meg å gjøre. Veldig god ide å prøve før man skriver under på kontrakten, slik at man vet hva man går til. 

Jobben er for Vigor and Sage, som er ett hunde – og kattefôr, der jeg skal stå utenfor butikker å dele ut “smaksprøver” av fôret! Dette er en veldig spennende jobb, da jeg får snakke med mange om hunder og katter og mennesker som deler samme interesser. Jeg gleder meg til å sette i gang, og det skal bli godt å komme i gang etter ett år på sofaen! 

Jeg føler meg forresten så mye bedre om dagene og jeg elsker det! Har vert på kurs i hele forrige uke, og mye denne uken også, men jeg er fremdeles oppegående! Og det er en stor forandring fra to mnd tilbake! Jeg mener virkelig at denne behandlingen som vi skal starte opp med her hjemme har hjulpet meg så utrolig mye, og gleder meg sånn til å kunne hjelpe andre i min situasjon, og andre situasjoner! Horseback Miracles heter det visst noen vil søke det opp å lese om det! 

 

Måtte bare dele oppturene mine, da jeg er super stolt og fornøyd med meg selv! 

 

6 kommentarer

Siste innlegg