Gode og dårlige dager..

I dag når jeg stod opp følte jeg med kjempe bra, jeg var litt uggen i går og slet veldig med hetebyger og pulsrush, noe som gjør at jeg blir veldig svimmel og sliter med å holde meg i aktivitet. Men da jeg stod opp i dag så følte jeg meg mye bedre, og satset på at dette skulle bli en god dag. Men den gang ei… Da klokken bikket 15 så begynte jeg føle meg ganske sliten så jeg satt meg ned og tenkte at jeg kanskje hadde drikket litt for lite vann, så jeg tok meg ett glass og satt meg ned i sofaen. Men ti minutter etterpå så plutselig begynte munnen og fylle seg med vann og jeg måtte løpe på do for å kaste opp.. Noe jeg ikke har gjort på lenge! og jeg HATER det!! Og det har skjedd hele 4!! ganger etter denne episoden.. Typisk nå når solen tittet frem og jeg skulle ut for å møkke å trene hester… typisk.. Men forhåpentlig vis så er det bare kroppen som skal kvitte seg med noe, og at jeg ikke havner tilbake i den samme situasjonen som jeg har vert i nå ett år.. Krysser fingrer og tær for att det bare en en liten omgangssyke eller noe lignende! 

 

Er ganske vant til at jeg har gode og dårlige dager, men nå har jeg bare hatt gode dager siden vi kom hjem så er veldig surt at det skulle skje.. Men satser på at det går over, og det er ikke så mye jeg kan gjøre annet en å holde humøret oppe så mye som det går. 

Så nå ligger jeg her på sofaen og prøver å sortere bilder på pc’en, som ikke går så bra.. Er så mange bilder og mange av de samme bildene… Så om noen har noen gode tips til å organisere pc’en så tar jeg mer enn gjerne i mot! 

Skal prøve å lukke øynene i en halvtime å se om jeg blir litt bedre, også får jeg vel fortsette med organiseringen nå når jeg ikke klarer å gjøre så mye annet. Om det er noen som har noen gode tips til hva som er lurt å spise eller drikke for at jeg ikke skal gå helt i kjelleren nå når jeg ikke får i meg noe av det “vanlige” jeg spiser, så gi meg gjerne ett ord!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg