Travle men kjekke dager!

De siste dagene har vi vært veldig mye opptatt, vi har vert på den største outleten i Colorado, som bare er 30 min unna! Der er det mange forskjellige butikker som selger ut varer til en billigere pris enn hva vi får i de “vanlige” butikkene. Har ikke så veldig mye penger om dagen, så jeg fikk ikke kjøpt alt jeg ville ha, men det er som sagt bare 30 min unna, så kommer nok til å ta en tur til! Jeg fikk kjøpt meg to jeans på LEVI’S og en t-skjorte på Converse. Jeansene er forresten supergode! Jeg er vanligvis ikke så glad i shopping, men her på outletten er det supergøy, fordi det er billig, og man finner merker som man ikke er vant til å se hjemme. Gleder meg til å dra dit neste gang, da blir det nok noe undertøy, og noen nye sko! 

Vi er også veldig opptatt med trening, og er som regel ute og lærer fra 09.00 – 16.30/17.30 alt ettersom hvor mange som er her på kveldstid. Det er kjempe kjekt, og vi har det veldig gøy! Kan ikke legge ut så mange bilder, da jeg helst ikke skal legge ut så mye fra når vi er i trening! 

Men her kommer ett par bilder fra hva vi har gjort på de siste dagene! 

 

Jeg er veldig fornøyd, og buksene er supergode! 

I dag har vi vert en tur på hestebutikk, og fikk kjøpt meg noen superkule boots! 

På vegen hjem så vi disse søtingene og måtte stoppe for å ta noen bilder! 

 

Det er forresten en kjempefin natur rundt her, og man trenger ikke å dra langt for å få en fin utsikt!

Her er bilde fra golfbanen som ligger rett over vegen! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg