Når livet er godt

Det å være her i Colorado, på en ranch, været er på topp og ikke minst, humøret er på topp! Det er lenge siden jeg har følt meg så bra, kanskje fordi jeg får holde på med noe jeg virkelig brenner for? Og overraskende nok så går det veldig bra å lære nye ting! Jeg har lenge hatt problemer med innlæring, og måtte droppe ut av høyskole etter første året da jeg ikke klarte presset, og heller ikke taklet det å lære nye ting. Hjernen min var helt i stå, men jeg føler endelig at dette kan ordne seg! Jeg tror nok også at denne terapiformen som vi lærer, og må gå igjennom, hjelper meg mye på vegen. Før jeg kom hit så skulle jeg lese og “pugge” en del ting, men jeg klarte det ikke for fem flate ører!! Men nå klarer jeg sakte men sikkert å lære mer og mer! Og ikke minst, så har hukommelsen blitt bedre! Jeg trenger ikke å skrive ned alt som blir sagt, men klarer faktisk å huske det! 

 

Dette er ikke noe jeg sier for å få “kunder” når vi kommer hjem, men fordi det faktisk virker! Jeg gleder meg til å lære mer om dette, og ta det med hjem til Norge, for jeg vet at det kan hjelpe MANGE mennesker! 

Her har vi mamma på hesten, og gjennomgår ett av stegene i programmet. 

Vi bruker litt forskjellige øvelser på hesten, og her får jeg forklart hva jeg skal gjøre. 

Kommer nok til å skrive litt mer om hvordan programmet påvirker meg, og hvordan jeg har det under treningen! Dette er kjempegøy, og kjempe spennende!!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg