Når livet ikke spiller på lag…

Jeg begynner å bli litt lei av livet nå.

Med en gang jeg begynner å føle meg litt bedre, så er det noe nytt som slutter å virke.. Jeg har nettopp begynt å få mer energi og føler jeg kan klare litt mer i hverdagen, og hva skjer da? Jo, skulderen skal begynne å tulle seg.. Mest sannsynlig har den vert utav ledd, men klart å komme på plass av seg selv. Så jeg skal ta røntgen av den på mandag.. Krysser fingre og tær, og satser på att det ikke er noe som ikke går over av seg selv, da vi skal reise til USA på neste fredag, og da MÅ jeg kunne bruke armen, noe jeg ikke kan nå… Men kroppen fungerer MYE bedre enn den har gjort det siste året, så det er jo en kjempe positiv ting da, midt oppi dette smertehelvete med skulderen. 

 

Jeg har begynt med noe pulver som skal hjelpe med energinivået og søvn, og jeg har faktisk merket forskjell etter bare en uke! Jeg skal prøve det nå i noen måner, og tenkte att visst det hjelper så kan jeg dele litt mer om dette senere. Vil gjerne prøve det slik at jeg merker stor forskjell før jeg deler mer om dette produktet! 

Jeg har faktisk klart å dra på fisketur i helgen! (ikke lett å fiske med bare en arm, haha!)

 

 

Ikke det fineste bildet av meg, men måtte dokumentere det.. haha.. 

Det var veldig deilig å komme seg ut av huset, og få god sjøluft! Det hjelper alltid litt på humøret! 

4 kommentarer

Siste innlegg